ONS AANBOD
Wij ondersteunen organisaties bij het creëren van een veilige en prettige
leer- en werkomgeving. Met onze trainingstrajecten en begeleiding maken uw medewerkers bewuster en sterker op het gebied van agressiemanagement, veiligheid, communicatie en teamverbinding.
Ons opleidingsprogramma ‘Vaardig in Veilig’
wordt volledig op maat samengesteld,
in nauwe samenwerking met uw organisatie.
Wij geven uw team op een veilig en prettige manier niet alleen kennis, maar vooral ook praktische vaardigheden die nodig zijn om het thema veiligheid in de praktijk te waarborgen.
Code 95
Diverse trainingen vallen onder Code 95,
maar zijn daarnaast voor alle bedrijven toegankelijk!
Conflicthantering
persoonlijke veiligheid (code 95)
Een training voor medewerkers die signalen van agressie eerder willen leren herkennen en er adequaat op willen reageren. Er wordt stilgestaan bij de risico’s, effectieve en minder of niet effectieve reacties op ongewenst gedrag. We bieden deze training verbaal en/of fysiek aan, beide gericht op persoonlijke veiligheid.
Communicatie
in relatie tot eigen handelen (code 95)
Echt contact maken met mensen is meer dan alleen het geven van een hand. Tijdens deze training ontdek je hoe jouw manier van communiceren invloed heeft op anderen en leer je effectiever verbinding te maken.
Zo ontwikkel je meer bewustzijn, begrip en impact!
Bejegening
In deze training draait het om het vergroten van kennis en inzicht in persoonlijke communicatievoorkeuren én het herkennen van de voorkeuren van anderen. Met behulp van onze gespecialiseerde methodiek krijgen deelnemers inzicht in hun eigen communicatiestijl en leren zij effectiever afstemmen op de ander.
Interculturele communicatie
Deze training helpt uw medewerkers om andere culturen beter te begrijpen én er effectief mee om te gaan. Zij leren communiceren met mensen die een totaal andere taal, toon en dynamiek gebruiken dan zijzelf.
Feedback
Deze training helpt deelnemers op een constructieve en respectvolle manier feedback te geven en te ontvangen. Zo verbeteren ze communicatie, samenwerking en persoonlijke ontwikkeling binnen hun team en uw organisatie.
Klantvriendelijk handelen (code 95)
Deze training focust op het ontwikkelen van sterke communicatieve en empathische vaardigheden om de klanttevredenheid te maximaliseren. Cruciaal is het vroegtijdig herkennen van irritaties en het professioneel de-escaleren van gespannen situaties.
Criminaliteitspreventie (code 95)
De training richt zich op het vergroten van de veiligheid en weerbaarheid van medewerkers tegen criminaliteit. Deelnemers leren preventieve maatregelen en observatietechnieken om diefstal en fraude te minimaliseren. Er wordt geoefend met concrete stappenplannen en de juiste protocollen bij agressie of overval.
Teambuilding
Onze teambuildingtraining richt zich op een geheel bijzondere wijze op het versterken van samenwerking, vertrouwen en onderlinge communicatie. Met Aikido gerelateerde oefeningen dragen wij bij aan een positieve teamdynamiek. Wij bezorgen uw medewerkers een onvergetelijke, leuke en inspirerende dag!
Duur
In Nader overleg
Aantal
Richtlijn 12 tot 15 pers.
per groep
Wijziging in groepsgrootte in nader overleg
Doelgroep
Alle onderwijs profesionals
directie, managment complete teams, docenten en OOP
Beleid
trainingen op maat
Borging, herhaling en verdieping
Kosten
In nader overleg
Referenties
‘Vaardig in veilig’ is bewezen effectief door het ministerie van Binnenlandse zaken!
Wij zijn trots op onze samenwerkingen.